sobota, 27 lutego 2016

Second-hand'owe zdobycze!

 

Po ostatnim wypadzie na miasto, pisałam Wam, że jestem bardzo zadowolona z tego co udało mi się kupić w second-hand'ach. Od pewnego czasu, chodzę tam coraz rzadziej, bo albo nie mam czasu albo ochoty, poza tym i tak moja szafa już pęka w szwach, więc to może nawet lepiej, że się ograniczyłam... Jednak na poszukiwania lumpeksowych perełek warto się od czasu do czasu wybrać :) I właśnie tym razem kupiłam takie rzeczy, które jestem pewna że wykorzystam sporo razy, szczególnie wiosną i latem. A za wszystko zapłaciłam równe 30zł!

 





 

Co myślicie o tych rzeczach?
Dobrej nocy! :)
 

 


4 komentarze:

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)