sobota, 17 października 2015

Outfit for rainy day

Cześć wszystkim!
Na pamiętam już, kiedy na moim blogu pojawił się jakiś zwykły post. Przez ostatnie 2 miesiące pokazuję Wam tutaj tylko moje stroje dnia, ale już niebawem to się zmieni :)
Dzisiaj kolejny z serii OOTD. Mamy jesień w pełni. I taką kalendarzową i dosłowną. Pogoda jest w kratkę, i na dzień potrafi się zmienić kilka razy, jednak zdecydowanie przeważa deszcz. W moim mieście pada, pada i pada. Powoli zaczynam mieć tego dosyć...Jak chyba każdy. W dodatku dopadła mnie jakaś jesienna chandra, co mnie trochę dziwi, bo nigdy nie miałam tego typu problemu. Ale tym razem składa się chyba na to dużo więcej czynników niż tylko panująca na zewnątrz pogoda. Mam nadzieję, że mój optymizm i wiecznie dobry humor wrócą już niebawem :) Niestety, jesienny, ponury klimat udzielił mi się nawet przy wybieraniu ubrań. W środę postawiłam na totalnie casualowy, luźny i niezbyt ambitny ani kolorowy strój. Za to dzień spędziła bardzo pozytywnie, mimo że padało.

 
 
 






 
parka-nn
bluzka-SH
spodnie-Primark
buty-Deichmann
torba-Sinsay
komin-nn
 

4 komentarze:

  1. bluzka jest świetna *.*

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, idealnie na deszczowy dzień :) A u mnie ostatnio codziennie pada

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też dopadła chandra niestety :/
    Ootd świetny :d
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit :) U mnie też niestety ciągle pada :/

    W wolnej chwili zapraszam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)