wtorek, 20 października 2015

Farba rozjaśniająca do ciemnych włosów Palette LG5-Roziskrzony nugat? HIT czy KIT?

Witajcie! :)
dzisiaj będzie trochę o moich kolejnych, małych rewolucjach na głowie. Już powoli jestem chyba uzależniona od farbowanie włosów. Tym razem wybór padł na farbę Palette Schwarzkopf'a. Pierwszy raz...Bo wcześniej byłam przerażona opiniami jakie krążą na temat tych farb w internecie. Większość z nich była zawsze negatywna, poparta tym, że farba tragicznie niszczy włosy. Jednak jeżeli, farba niszczy włosy, to znaczy, że jest mocna w działaniu, a jeżeli tak jest, to powinna intensywnie farbować. Idąc taką logiką, postanowiłam ją kupić. W dodatku natknęłam się w Rossmannie na promocję i zapłaciłam za nią 10zł.

Farba inna niż wszystkie, bo...to farba rozjaśniająca włosy. Nadaje się do ciemnych włosów i jak wynika z ulotki producenta, potrafi rozjaśnić je nawet o 3 tony. Ja wybrałam kolor LG5- Roziskrzony nugat. Po kolorze włosów pani na opakowaniu, spodziewałam się, że może podziała na moje włosy i chociaż trochę je rozjaśni.
 
 
 
 
 
W kartoniku znajdziemy:
-krem koloryzujący
-emusję rozwijającą
-ulotkę
-rękawiczki
Niestety, nie ma żadnej odżywki czy maski. Pojemność produktów do zmieszania wynosi tylko po 50ml, więc w efekcie farby nie ma zbyt wiele i ledwo ledwo wystarczyła na moje włosy. Ma intensywny zapach.
 



 
A jak z efektami?
Szczególnego zachwytu nie ma, a w zasadzie to nie ma go w ogóle. Farba zamiast rozjaśnić włosy, przyciemniła je. Wiem, że nawet jeśli by je rozjaśniła, to w nieznacznym stopniu, jednak nawet to by mnie zadowoliło. Natomiast efekt przeciwny do zamierzonego niekoniecznie mnie satysfakcjonuje.
Na szczęście, farba nie wywołała jakiegoś kolosalnego zniszczenia włosów więc pod tym względem jestem zadowolona.

A oto efekty:
 
 
Moje włosy przed farbowaniem:
 
 
 
...i po farbowaniu:
 
 
Na kolor, ogólnie, nie narzekam, jednak chciałam żeby był jaśniejszy. Chyba wychodzi na to, że w tym wypadku, użycie rozjaśniacza będzie nieuniknione :)
A może któraś z Was też już używa tej farby? Jakie macie odczucia co do niej? Piszcie w komentarzach.

3 komentarze:

  1. moim zdaniem ładniej Ci w ciemniejszych włosach

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny masz teraz kolor włosów :D

    http://angel900.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor wyszedł, jednak wiem jakie to rozczarowanie jeśli osiągasz "efekt odwrotny do zamierzonego" 😃 Niestety miałam takie same plany do tej farby, czyli rozjaśnić średni brąz. Jak widac... Poczeka sobie na następny raz, a mi pozostaje zakup rozjaśniacza.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)