piątek, 26 czerwca 2015

OOTD: white jacket & latex leggings

Witajcie!
Jest 1 w nocy, za 7 godzin muszę wstać na zakończenie roku szkolnego, ale co tam! Już prawie wakacje, więc póki co nie planuję jeszcze iść spać. I mimo, że wakacje oficjalnie zaczynają się od dzisiaj to ja czuję się jakbym miała je już od 2 tygodni, albo i nawet miesiąca. bo ostatnio rzadko bywałam w szkole.
Nie wiem. czy ktokolwiek wczoraj pokusił się jeszcze o pójście do szkoły. Ja kiedyś zawsze lubiłam chodzenie w ostatnie dni przed zakończeniem, bo było tam zupełnie inaczej niż podczas roku szkolnego, jednak teraz uznałam, że mam już wystarczająco dosyć szkoły. Wzięłam też wolne w pracy i tym oto sposobem, wreszcie miałam cały dzień do dyspozycji dla siebie. Więc nie trudno się domyślić, że postanowiłam go wykorzystać na małe zakupy i spotkanie z Agą. Umówiłyśmy się dość spontanicznie nie bieganie po lumpeksach, a potem odwiedziłyśmy galerię handlową i udało mi się kupić kilka fajnych rzeczy w naprawdę niskich cenach :)
Na koniec nie obyło się również bez zrobienia kilku zdjęć stroju na bloga.

 








marynarka-ALEXON
bluzka-Atmosphere
legginsy-chińczyk
buty-Atmosphere
torba-H&M
bransoletki-Pepco
 
 
 
W skrócie, mogę powiedzieć, że mój dzień był baaardzo pozytywny i udany, ale przez to bieganie po sklepach jestem niesamowicie zmęczona. Ale coś za coś :)
 


2 komentarze:

  1. no to powodzenia w wstawaniu ;p świetny zestaw!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)