wtorek, 6 stycznia 2015

Zaczyna się...

Witajcie!
Mimo, że już dosyć późno, mam nadzieję, że nie wszyscy jeszcze śpią? :)
Ja dopiero co skończyłam robić moje zadanie domowe z hotelarstwa. Krótko mówiąc-potwierdzenia, faktury, formularze, kosztorysy i inne tego typu niefajnie rzeczy... Widocznie nasz nauczyciel uznał, że skoro mamy dwa tygodnie przerwy świątecznej, to nie możemy zbytnio się rozleniwić, a tym bardziej zapomnieć o tym, że w czerwcu czeka nas pierwszy egzamin zawodowy. Cieszę się że mam już z głowy to zadanie i nie będę musiała go robić jutro, w ostatnio wolny dzień.
Szczerze mówiąc, przeraża mnie fakt, że w środę znów połowę dnia spędzę w szkole, a to wolne tak szybko zleciało. Teraz będę musiała zacząć odliczanie do ferii, które mam już za 3.5 tygodnia! :)



Teraz dla rozluźnienia zrobiłam sobie zieloną herbatę i biorę się za oglądanie kolejnych odcinków dramy, o której napiszę Wam więcej już niebawem. Podpowiem Wam tylko, że tym razem skusiłam się na dramę tajwajską i dosyć starą... :)

Dobranoc!


4 komentarze:

  1. pamiętam czasy z technikum - po co mamy te ferie? oczywiście po to aby ślęczeć nad książkami :) mimo, że momentami miałam tego dosyć to chętnie wróciłabym do tych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, mnie też męczą, ale matmą i chemią. Oczywiście nic jeszcze nie ruszyłem, ale niedługo będę musiał się za to zabrać. Pozdrawiam!

    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh jesteś na hotelarstwie *_*?
    Też byłam, skończyłam technikum z potwierdzonymi kwalifikacjami zawodowymi :)
    Egzamin hotelarski jest bardzo trudny, dlatego życzę Ci powodzenia w przyszłości :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety, znowu szkoła :/
    W każdym razie powodzenia w szkole.

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)