piątek, 8 sierpnia 2014

Powrót do domu

Czeeeść! :)
Trochę ponad 2 godziny temu wróciłam do domu z naszych "mini-wakacji" nad jeziorem :) Na te 3 dni wybraliśmy jezioro Turawskie, które jest położone o ok.50km od naszego miasta. Z Agą byłyśmy już tam kilka razy, jako małe dzieci, także dobrze znamy te tereny i fajnie było odwiedzić je ponownie i powspominać, a także zobaczyć co się pozmieniało.
Przez te 3 dni, mieszkaliśmy sobie w małych namiotach, na polu campingowym. Komary gryzły niemiłosiernie i pomimo ciąglego odganiania się od nich, wróciłam z kilkoma bąblami na nogach xD
Pogoda bardzo nam dopisała, także udało nam się pokąpać 2 razy w jeziorze, zrobić ognisko i obejść na pieszo całą okolicę, więc plan wycieczki został całościowo zrealizowany :)

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć z całych 3 dni. Udało mi się też zrobić dużo zdjęć moich strojów, więc przypuszczam, że przez najbliższe 5 dni będę Was dziennie zasypywać zdjęciami którejś z moich wakacyjnych stylizacji.









3 komentarze:

  1. Patrząc na zdjęcia, od razu widać , że świetnie się bawiłaś! :)
    Fajny pomysł z tym napisem na piasku :D
    Czekam na wakacyjne stylizacje. ♥
    Obserwuję, liczę na rewanż.
    Pozdrawiam :*
    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne fotki! I ten napis na plaży......genialny!

    Mam małą prośbę! Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki do firmy sheinside? Jest to dla mnie ważne bo dostałam możliwość współpracy i muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy, aby oni rozpoczęli współpracę z moim blogiem! Każde kliknięcie jest ważne!
    Z góry serdecznie dziękuję! Jeśli chcesz to w jakiś sposób mogę się odwdzięczyć :)
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napis na plaży super ! <3
    Świetny blog !

    Zapraszam do mnie:
    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)