sobota, 9 sierpnia 2014

OOTD znad jeziora-dzień pierwszy

Witam wszystkich! :)
Chyba właśnie pobiłam swój życiowy rekord w spaniu, który wyniósł 14 godzin! Tak, jedna z moich cech rozpoznawczych-jestem strasznym śpiochem...No ale dobra, nie o tym teraz post.

Dzisiaj zgodnie z obietnicą pojawia się pierwszy strój z moich wakacji nad jeziorem.
W pierwszy dzień, rano, szliśmy zwiedzać okolicę, a z racji tego, że było gorąco, postanowiłam wybrać coś wygodnego i w miarę "przewiewnego". Stąd też, założyłam klasyczne, czarne, a przede wszystkim trampki, aby jakoś dać radę przejść te wszystkie kilometry, bez większych ubytków w postaci bolących stóp :)
Do tego czarna rozkloszowana spódniczka, top w kolorze pudrowego różu, przeszywany drobną złotą niteczką (czego na zdjęciach niestety nie widać), czarna torba listonoszka i strój gotowy! Nie jest on jakoś wybitnie odkrywczy i inspirujący, ale na takie długie dystanse sprawdza się jak najbardziej :)

 




top-Butik
spódniczka-bazarek
torba-sh (H&M)
trampki-no name



Na teraz to tyle, ale myślę że wieczorem może jeszcze pojawi się jakiś post :)

5 komentarzy:

  1. Strój bardzo mi się podoba! ♥
    Wyglądasz ślicznie :)
    Obserwuję, liczę na uczciwy rewanż :)
    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się taka tematyka bloga więc obserwuję :)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/klimkowka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super miejsce!
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie. Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :) http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/08/5-rzeczy-ktore-zawsze-musze-miec-w.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny outfit! : ) http://wiku-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super outfit. Miałam kiedyś taką torbę z H&M, ale niestety umarła śmiercią naturalną :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)