niedziela, 21 lutego 2016

Nowości: błyszczyki i szminki

Ostatnio będąc w galerii handlowej, wstępując do Pepco nie pomyślałabym, że uzbroję się w całkiem pokaźną ilość nowych kosmetyków do ust. Nazwa "FREEDOM" widniejąca na opakowaniach mówiła mi tyle co nic, jednak patrząc na ciekawe kolory kosmetyków i ich estetyczne opakowania, że jak za cenę 5zł to można śmiało spróbować! W akcie tego właśnie szału, dorobiłam się 3 nowych błyszczyków i 2 nowych szminek.
Póki co nie miałam jeszcze okazji nosić długo na ustach, jednak pierwsze wrażenia i testy wypadły całkiem pozytywnie. Mimo, że nie jestem wielką zwolenniczką ani szminek ani błyszczyków, bo zdecydowanie wolę zwykłe nawilżające pomadki ochronne, to jednak myślę, że do tych produktów się przełamię i zacznę używać tego typu kosmetyków znacznie częściej...Tym bardziej wiosną.
Błyszczyki tej firmy, o dziwo, są bardzo intensywnie napigmentowane i naprawdę dają dobry efekt na ustach. Małym minusem jest dosyć twardy aplikator i lepiej pomóc sobie po prostu palcem, żeby ładnie je rozprowadzić.
Szminki za to, mają bardzo przyjemną kremową konsystencję i nie wysuszają ust. A co najważniejsze, w końcu znalazłam kolor nude bez żadnych drobinek, brokatu i innych zbędnych mi rzeczy :)
 





 
 
Jeżeli napotkacie się na te szminki lub błyszczyki to serdecznie Wam polecam zakup. 4,99zł to naprawdę niewiele, a dostępne kolory są naprawdę świetne, same produkty też nienajgorszej jakości, więc jak najbardziej-warto spróbować :)
 
 

3 komentarze:

  1. ja musze uporzątkować moją kolekcje bo za dużo tego a wciąż chce nowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja musze uporzątkować moją kolekcje bo za dużo tego a wciąż chce nowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne kolory!

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)