środa, 9 września 2015

Summer Cars Party 2015 w Katowicach!

Witajcie po raz pierwszy w nowym roku szkolnym! :)
Mam nadzieję, że dobrze go rozpoczęliście i równie jak ja, z optymizmem wmawiacie sobie, że szybko zleci. To już mój ostatni rok nauki, który zakończy się maturą, więc pewnie chcąc, nie chcąc, nie zdążę się obejrzeć, a już będzie po wszystkim.

A póki co, na razie nie mogę narzekać, bo zaczął się on bardzo przyjemnie, wydarzeniem, które było planowane i wyczekiwane przeze mnie od ponad dwóch miesięcy. Nigdy nie byłam na tego typu imprezie więc nie bardzo wiedziałam czego się spodziewać i jak to wszystko wygląda, ale po dotarciu na miejsce i spędzeniu tam ponad doby, byłam, a w zasadzie dalej jestem, niesamowicie pozytywnie zaskoczona. A mowa tu o Summer Cars Party. Imprezie motoryzacyjnej która odbywa się co roku w Katowicach i każdego zdobywa coraz to więcej uczestników. Mimo, że całe wydarzenie, głównie skupia się na motoryzacji-wyścigi, drift czy pokazy samochodów, to nie brakuje też koncertów i świetnej atmosfery, której już mi brakuje! Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie okazja, żeby uczestniczyć w SCP, a ten pierwszy wypad tam, napewno zapamiętam na baaardzo długo :)

 




 

1 komentarz:

  1. Na tę imprezę wybieram się z rok, niestety w tym roku nie dałam rady ;/
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)