niedziela, 23 sierpnia 2015

OOTD: mouse on my blouse

Czeeeść!
Już niebawem początek września a co się z tym wiąże-powrót do szkoły. Dlatego musimy jak najlepiej wykorzystać ten ostatni tydzień wakacji! Ja zacznę swój ostatni rok nauki i nie wiem czy się cieszyć, czy smucić z tego powodu. Niestety, dni w zastraszającym tempie stają się coraz krótsze a w dodatku jest coraz chłodniej. Wizja szkoły i nadchodzącej jesieni zaczyna mnie przerażać :)
Ale póki co, cieszmy się ostatnim tygodniem wolnego. Oby ciągnął się jak najdłużej!
A ja teraz chciałabym Wam pokazać mój strój. Niestety, zdjęcia były robione gdy na zewnątrz już zaczęło się ściemniać więc nie wyszły najlepiej.
 







bluza-Pepco
spodnie-New Yorker
buty-H&M
torebka-atmosphere(SH)

 

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)