poniedziałek, 27 lipca 2015

Pierwsze urodziny!

Cześć!
Wczoraj jak kończyłam swoje 19 urodziny, a właśnie dzisiaj mija równy rok, odkąd założyłam tego bloga. To niesamowite, jak czas szybko leci, ale też jestem mega szczęśliwa i od niedawna, znów mam coraz to większy zapał, żeby kontynuować prowadzenie go, przez jeszcze długi, długi czas :) Tak, jak już kiedyś Wam pisałam, nad prowadzeniem bloga zastanawiam się bardzo długo, bo prawie 2 lata, ale wiem że decyzja jaką podjęłam była dobra.
Przez ostatnie 2 miesiące trochę rzadziej się tutaj pojawiałam, ale ta przerwa też uświadomiła mi to, że uwielbiam dla Was pisać, czy wstawiać tutaj zdjęciach moich strojów, zakupów, czy czegokolwiek innego. Mam nadzieję, że blog będzie nadal się rozwijać, a Wy będziecie tutaj chętnie wracać!

Dziękuję za ponad 30000. wyświetleń i prawie 2000 komentarzy, zebranych przez ten cały rok!


Przy okazji pierwszych bloga, chciałabym też zaprosić Was do śledzenia mojego Snapchat'a! Jeśli macie ochotę możecie mnie dodawać, będzie mi bardzo miło :)

 
 
 A zaraz, miałam zamiar wyjść z domu, ale właśnie strasznie się rozpadało i zapowiada się na burzę, więc już chyba nici z moich planów. Ale mam nadzieję, że do wieczora jeszcze się rozpogodzi :)
 
 
 

3 komentarze:

  1. Gratuluje roku i wszystkiego najlepszego :*
    Wytrwałości w prowadzeniu bloga :D
    Proszę Cię o kliknięcia w linki dla firmy Dressgal u mnie na blogu <3
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, ja też mam na blogu niedługo roczek (29 sierpnia), więc też coś na tą okazję przyszykuję ;)
    Gratuluję osiągnięcia roku i najlepszego! ;*

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu wyświetleń :*
    A tak wogóle to najlepszego z okazji urodzin :)

    Zapraszam!
    Gabrielle->NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)