środa, 1 kwietnia 2015

Wolność!

Dopiero co były święta Bożego Narodzenia, a tu już niebawem Wielkanoc. Dzisiaj wszyscy uczniowie zaczynają przerwę świąteczną, w tym także ja. Mimo, że to tylko 6 dni, to i tak jestem przeszczęśliwa i postaram się wykorzystać ten czas jak najlepiej i może w końcu porządnie się wyśpię :)
Czeka mnie też oczywiście malowanie jajek, pieczenie ciast i zrobienie małych porządków. Jednak, święta te bardzo lubię :) Szkoda tylko, że pogoda w tym roku chyba znów nam nie dopisze.

Za niedługo muszę jeszcze iść do pracy, a wieczorem planuje zrobić sobie mały seans z dramą "Kill me, heal me" którą dopiero co zaczęłam oglądać, ale już mnie bardzo wciągnęła, więc reszta dnia zapowiada mi się całkiem pozytywnie i przyjemnie.

3 komentarze:

  1. no czas leci nieubłaganie ;) a zaraz będą wakacje http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt! :)
    Zapraszam do mnie,
    www.cinnamontherapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)