sobota, 18 kwietnia 2015

OOTD & cherry blossom in my garden

Dopiero wczoraj wracając ze szkoły, zauważyłam, to że pąki na drzewach zaczęły rozkwitać a wszystko dookoła powoli się zazielenia. W tym roku wiosna przychodzi do nas bardzo późno, bo mamy już połowę kwietnia i czasami o tej porze można już było chodzić ubranym w cieniutkich bluzkach, a w tym roku raczej ciężko o to, chyba że ktoś chce się nabawić choroby.
Za to widok budzącej się do życia przyrody bardzo lubię, szczególnie właśnie kwitnące drzewa. Szkoda, że okres, w którym te wszystkie, śliczne kwiatuszki są na drzewach, trwa tak krótko. I choć w moim ogrodzie jeszcze nie do końca się one rozbiły, postanowiłam wykorzystać wczorajszą pogodę i zrobić kilka zdjęć :)






sweterek-New Look
bluzka-River Island (sh)
spódniczka-chińczyk
buty-nn
naszyjnik-Pepco


Dzisiaj w planach miałam spacer, ale pogoda znów się popsuła i zrobiło się zimno, w dodatku pada deszcz, więc niestety nic z tego...


12 komentarzy:

  1. Te polskie sakury :D
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie kwitną drzewka :-) Ja w swoim ogrodzie w prawdzie nie mam wiśni, ale domyślam się,że na działkach musi byc cudnie ^^
    U mnie na miescie kwitna piękne magnolie <3
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam (chyba) takie same buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczorajsza pogoda była naprawdę fantastyczna. Sama z niej skorzystałam i byłam na rolkach z przyjaciółkami. :)
    Śliczny design bloga! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny sweterek!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/kimono.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje, pogoda nie jest jeszcze w pełni wiosenna, ale na szczęście robi się coraz cieplej! :)
    Pięknie wyglądasz :*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjęcia i śliczny outfit. http://asiikblog.blogspot.com/2015/04/wiosnalato-z-choies.html Poklikasz w linki? bardzo mi na tym zależy. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz nie moge doczekać sie słonecznej pogody, bardzo jej potrzebuje do zdjec!
    ślicznie wygladasz :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! U mnie niestety jeszcze nic nie zakwitło :(

    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety w tym roku pogoda jest okropna i powoli staje się nie do zniesienia.
    Przepiękną bluzka!
    zapraszam - http://ladariaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)