piątek, 27 marca 2015

Wieczór dla siebie

Dziejszy dzień przeleciał nawet sama nie wiem kiedy, bo naprawdę sporo się działo. Rano byłam na pierwszych 4 lekcjach, po ktorych pojechaliśmy z klasą na krótką wycieczkę do Katowic, na targi turystyczne. Po powrocie do domu zjadłam szybko obiad i resztę popołudnia spędziłam z babcią. Później wybrałam się na małe zakupy, po czym wróciłam do domu po psa i poszliśmy na długi spacer.
Teraz, w końcu, mam czas na odetchnięcie po tym dniu jak i po całym tygodniu! Mogę sobie spokojnie usiąść przed telewizorem, włączyć koreańskie kanały i po prostu poleniuchować! Przy okazji towarzyszą mi też moje ulubione lody, wiśniowo-śmietankowe z Biedronki :)


Dobrej nocy i udanego weekendu!


6 komentarzy:

  1. Ja miałam strasznie ciężki ten tydzień, ale na szczęście już się skończył :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. oo tez bardzo lubię te lody ;) idealne na piątkowy wieczór ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie miałaś bardzo ciekawy dzień :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/ ps. mogłabyś kliknąć w reklamę po prawej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię te lody haha :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię lody z biedronki, moje ulubione to te śmietankowe z bakaliami :)
    http://indie-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)