środa, 18 marca 2015

Nice day!

Annyeong!
Dzisiaj cały dzień towarzyszy mi niesamowicie dobry humor i jestem naładowana pozytywną energią! Oczywiście od samego rana byłam cały czas w biegu i tak naprawdę dopiero teraz mam czas usiąść na spokojnie.
Mam przy sobie swoje ulubione chrupki, które ostatnio pochłaniam dużymi ilościami...Za dużymi! :) Są to oczywiście Flipsy, o których już kiedyś Wam pisałam. Moja miłość do nich wróciła teraz chyba ze zdwojoną siłą, bo codziennie mam na nie ochotę.


Przy okazji też słucham nowego singla Donghae i Eunhyuka z Super Junior, którzy stworzyli duet D&E. Chłopacy odwalili kawał dobrej roboty z piosenką "Growing Pains". Ja jestem już chyba od niej uzależniona!



Ale na tym kończą się przyjemności, bo czeka mnie jeszcze troszkę nauki na jutrzejszą kartkówkę z niemieckiego...Jak ja nie znoszę tego języka :)



A Wam wszystkim życzę dobrej nocy!

11 komentarzy:

  1. jak bylam mala to uwielbialam te chrupki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, Flipsy ! ♥ Uwielbiałam zawsze te chrupki w dzieciństwie,ale już dawno nie widziałam ich w żadnym ze sklepów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam w przedszkolu zawsze je jadłam! :D

    Zapraszam! :)
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam jutro kartkówke z niemieckiego grr ;c
    oo flipsy- smak dzieciństwa! hahah :D
    ja ostatnio nie wyrabiam się z czasem! nie wiem dlaczego ;/
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie chrupki są najlepsze ;D
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Flipsy to chrupki mojego dzieciństwa :D Teraz narobiłaś mi na nie ochoty :)

    http://storieschocolateandearrings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Flipsy - każdy smak tych chrupków jest pyszny. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna piosenka :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Flipys czekoladowe to dosłownie smak mojego dzieciństwa! One i oczywiście magicstars :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)