sobota, 14 lutego 2015

Time to relax...

Cześć!
Właśnie sobie siedzę i odpoczywam...Na zapas! Już jutro będę musiała wrócić do książek, odrobić zadania domowe, a poniedziałek będzie powrotem do rzeczywistości! Niesamowicie mnie to "boli" i już na samą myśl o szkole jestem zmęczona.
Więc wykorzystuje te ostatnie chwile wolności. Mój tata upiekł mój ulubiony sernik, który mogłabym jeść na okrągło :) Do tego, została mi jeszcze do dokończenia k-drama "Secret Garden". Tak! Już obejrzałam następną dramę. W te ferie pobiłam chyba rekord w tempie ich oglądania. Bo zarówno i Healera i teraz Secret Garden zakończyłam w 3 dni.


No więc zabieram się za obejrzenie 4 ostatnich odcinków :)

A tym, którzy właśnie zaczynają swoje ferie, niesamowicie zazdroszczę, ale życzę również dobrego wykorzystania tego czasu, który bardzo szybko leci. Wierzcie mi, wiem co mówię! :D


18 komentarzy:

  1. Ja też w poniedziałek wracam do rzeczywistości ;((
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niestety wracam do rzeczywistości. Lekcje już zrobiłam, także mam jutro wolne, ale sam fakt, że w poniedziałek będę musiała rano wstać mnie przeraża :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja zaczynam ferie <33 w końcu ;) już się nie mogę doczekać !
    wspaniały post <33
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja zaczynam teraz ferie! Powodzenia w szkole!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam sernik haha :D
    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Yes, I follow you on gfc #172, follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w szkole <3

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, ja też muszę wrócić do szkoły, a tak bardzo mi się nie chce :(
    Łączę się w bólu! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. My za to wczoraj oglądaliśmy pingwiny;D te kinowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już jutro muszę iść do szkoły ;c nie chce;/
    jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ohh jutro już do szkoły, idk jak sobie poradze ale to będzie trudne.
    +zrobiłaś smaka na sernik, smakowicie wygląda jkfhgghf
    obserwuje i zapraszam http://queenbee-maddieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sernik to jedno z moich ulubionych ciast :D Ja właśnie teraz zaczynam ferie i bardzo się z tego powodu cieszę, wreszcie trochę odpoczynku :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja od poniedziałku zaczynam ferie ! :)
    Powodzenia w szkole ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, trzeba korzystać z wolnego ! ;))
    pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, kocham sernik i takie słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjecie super ! :) ahh ide sobie herbatke zrobic :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)