środa, 11 lutego 2015

My new love... Healer

Ostatnio bardzo późno chodziłam spać. A winowajacą jest jak to zazwyczaj w moim przypadku- K-drama!
Wczoraj w Korei była premiera ostatniego odcinka Healer'a! Na stronie viki.com, oczywiście pojawił się on niezwłocznie, ale ja musiałam nadgonić jeszcze kilka odcinków, więc w rezultacie, cała moja noc upłynęła przy ekranie laptopa! Ale nie żałuję ani trochę tej zarwanej nocki, bo było warto!
Dzisiaj umówiłam się z Agą, że wspólnie obejrzymy dwa finałowe odcinki.


Po przeczytaniu jej opisu, od razu bardzo skojarzyła mi się z City Hunterem. I muszę przyznać, że jest na prawdę podobna fabułą. Ale zanim zaczęłam ją oglądać, nigdy by nie pomyślała, że zajmie ona pierwsze miejsce na mojej liście ulubionych dram, na równi właśnie z City Hunterem!


Healer to niesamowicie wciągająca drama, która przeplata ze sobą wątki romantyczne i akcji. I oba bardzo mi się podobały. Nigdy nie lubiłam filmów czy seriali akcji, ale w koreańskim wydaniu jak najbardziej mi one odpowiadają. Tym bardziej jeśli gra w nich mega przystojny aktor. Mowa tu o Ji Chang Wook'u! Szczerze mówiąc, zaczynając tą dramę widziałam go pierwszy raz na oczy, ale już po pierwszym odcinku wiedziałam, że chyba stanie się mocnym rywalem mojego ulubionego Lee Min Ho, który grał w wyżej wspomnianym City Hunterze. Co jeszcze łączy te dwie dramy? Główna aktorka, która swoją lead role grała w obu tych serialach!

Healer wzbudził we mnie wiele emocji, od płaczu, poprzez denerwowanie się zachowaniem aktorów, aż do śmiechu! Nie można się było na niej nudzić, mimo, że nie było w tej dramie nic zaskakującego, jak dla mnie, ale to pewnie przez mój już dość długi staż w obcowaniu z k-dramami :)
Zakończenie bardzo fajne, jednak było kilka niedopowiedzeń...

Zawsze, po zakończeniu oglądania dramy, którą polubiłam, czuję coś w rodzaju takiej pustki w sobie. Może to dziwnie brzmi, bo przecież to tylko fikcyjna historia...
To jednak po tej dramie, sięga ona maksimum! Będę tęsknić za czasem spędzonym na oglądaniu kolejnych odcinków, za wspaniałym soundtrackiem i genialnym Ji Chang Wook'iem (mam nadzieję, że niebawem pojawi się jakaś następna drama z nim w roli głównej^^).



Już zastanawiam się kiedy znów ją obejrzeć, bo zrobię to na pewno i to już niedługo :)

Dramę można zobaczyć na stronie viki.com
Serdecznie polecam! :)


7 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym filmie, ale gratuluję pierwszego miejsca. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o ty, ale wydaje się być fajne. Zajrzysz,skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chodzę ostatnio zbyt późno spać :(( Muszę to zmienić, bo ferie mi się kończą :<
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/podziekowanie-czyli-konkurs.html zapraszam do siebie na konkurs ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) spodobal mi się twoj blog ;)
    obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym filmie, ale z chęcią obejrzę :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm.. nie znam. Może i ja się zauroczę, może warto zerknąć :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym filmie:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)