wtorek, 27 stycznia 2015

To już pół roku!

Cześć!
Dzisiaj mija dokładanie pół roku odkąd powstał ten blog. Nie wierzę, że to tak szybko przeleciało!
Ogólnie nad blogiem zastanawiałam się całe 2 lata i ten pomysł ciągle gdzieś przewijał mi się w myślach, ale szczerze mówią trochę bałam się założenia bloga. Najbardziej bałam się tego, że nie będę wiedziała co mam pisać, nie będę miała pomysłów na posty, będę dostawała negatywne komentarze, a jeszcze nie daj Boże, ktoś z moich znajomych odkryje, że mam bloga...

Ale teraz widzę, że wszystkie te obawy były nie potrzebne. Mimo, że blog istnieje już 6 miesięcy, a ja w tym czasie napisałam 134 posty, to pomysły na nie dalej mi się nie kończą...

Początki...


Dostałam już w sumie ponad 1100 komentarzy i pośród nich pamiętam tylko jeden negatywny. Pamiętam, jak przez pierwszy miesiąc, gdy wchodziłam na panel i widziałam nowe komentarze do akceptacji, zawsze otwierałam je z obawą, bo myślałam, że właśnie ktoś mi "pojechał", bo teraz przecież teraz tak dużo mówi się o hejterach, a okazało się, że zawsze były one miłe i życzliwe. A do teraz każdy kolejny wywołuje uśmiech na mojej twarzy!

Jeśli chodzi o znajomych, to oni także się dowiedzieli. Niektórym z nich powiedziałam sama, inni dowiedzieli się przypadkiem, jednak reakcja wszystkich była bardzo pozytywna, co również niesamowicie mnie cieszy. Teraz już nie mam problemów z tym, że ktoś się dowie o moim blogu, a wręcz przeciwnie, sama bez problemu o tym mówię, gdy mam okazję :)

Mimo, że pomysł założenia bloga, kiełkował gdzieś w mojej głowie 2 lata, to sam moment jego założenia był dosyć spontaniczny. Dzień po tym jak skończyłam 18 lat, siedziałam sobie w nocy przed laptopem i uznałam że to jest ten moment! Weszłam na bloggera, zalogowałam się i zaczęłam działać!
Wiedziałam tylko, że chcę, aby był to blog lifestyle'owy-o wszystkim. O moim stylu, zainteresowaniach, życiu codziennym i żebym w każdym momencie mogła tutaj napisać o tym co mi akurat wpadnie do głowy.


Blog potraktowałam trochę jako pewnego rodzaju wyzwanie, chciałam się sprawdzić, czy dam radę. Nie wiedziałam też do końca na co się porywam, bo nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga, ale jedno jest pewne!
Nie spodziewałam się, że ten blog przetrwa te pół roku, a już tym bardziej nie myślałam, że z taką chęcią i tak często będę tutaj wracać i pisać posty z taką przyjemnością!
Teraz, nie wyobrażam sobie że miałabym usunąć bloga i żyć tak jakby go nigdy nie było.
Na prawdę, bardzo się do niego przyzwyczaiłam i przywiązałam!

Kolejnym faktem, który niesamowicie mnie cieszy, jest to, że od początku roku, zauważyłam, że mam coraz to więcej wyświetleń i dostaję naprawdę dużo komentarzy!
Obserwatorów, także przybywa z dnia na dzień.
Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy!

29.08.2014r

Chciałam bardzo, ale to bardzo serdecznie podziękować Wszystkim, którzy zaglądają na mojego bloga! Dziękuję za te wszystkie miłe i ciepłe komentarze i obserwacje! Jesteście niesamowici.
A jedno z moich marzeń właśnie się spełnia! Dzięki Wam :)



I pamiętajcie, że wiara w samego siebie i własne marzenia oraz pozytywne myślenie są najważniejsze!





DZIĘKUJĘ!


12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Na następne pół roku :)

    www.saintinfinity.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Niesamowite ,że w tak krótkim czasie udało Ci się tyle osiągnąć <3 Wielkie Gratulacje ! Rób ,dalej to co robisz ,bo naprawdę widać ile pracy wkładasz w całego bloga i sprawia Ci to ogromną przyjemność :*

    Pozdrawiam,
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby kolejne pół roku było jeszcze bardziej owocne. Inspiracji życzę :)).
    U mnie już III rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pół roku?? Kurczę ale ten czas leci. Życzę kolejnych sukcesów, inspiracji i żebyś dalej pisała ;)
    Pozdrawiam i obserwuje ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę sukcesów!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! <3 powodzenia w dalszym blogowaniu hihi
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i oby tak dalej :) I jeszcze więcej sukcesów!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rocznica :D Super, że znajomi akceptują Twoje blogowanie, to naprawdę ważne. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej! Gratuluję tylu osiągnięć związanych z blogiem!
    Na prawdę zasłużyłaś!
    Nie warto przejmować się negatywnymi komentarzami! ;/
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)