sobota, 24 stycznia 2015

Nowości z second-hand'u!

Wczoraj, gdy wybrałam się z siostrą na miasto, miałam w zamiarze tylko potowarzyszyć jej w zakupach, ale jak zwykle wyszło trochę inaczej i nie obyło się bez kupienia sobie kilku rzeczy, w tym oczywiście ubrań... Jestem na siebie zła, bo obiecywałam sobie, że już ograniczę się z kupowaniem ciuchów, a tym bardziej bieganiem po second-hand'ach, ale kiedy już tam weszłam, ciężko było  mi wyjść z pustymi rękoma. Choć i tak jest postęp, bo kupiłam tylko 2 rzeczy! :)

Pierwszą z nich, jest szary, mega cieplutki sweterek, przeszywany srebrną nitką.

Kosztował 9zł


Drugą rzeczą jest sukienka w jaskołki. Na zdjęciu, wydaje mi się, że wygląda trochę jak jakiś fartuszek, ale ubrana prezentuje się na prawdę uroczo! :)
Kosztowała 4zł


A Wam podobają się moje nowe zdobycze? :)

Za chwilę muszę wyjść z domu, także lecę się przygotować. Miłej soboty!

28 komentarzy:

  1. Nie kupuję w takich sklepach, ale przyznam, że sweterek jest bardzo ładny :3
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdobycze!
    Zazdroszczę oka, mi rzadko udaje się upolować coś tak fajnego w sh.

    pozdrawiam xx
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ciuchy, zazdroszczę, ja nigdy nie mam szczęścia w sh :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten sweter ! Na pewno bardzo ciepły ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swetra to Ci zazdroszczę. Wygląda porządnie i nie jest zniszczony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog :)
    Cudowne zdobycze, mi jakoś nie udaje się trafić na coś fajnego i jak zawsze wychodzę z pustymi rękami.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy upolowałaś <3 Ten sweterek mmm cudowny <3

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek bardzo ciekawy :)
    bardzo podoba mi się twój blog i będę tu częsciej wpadał ! :)

    www.casper-fashion.blogspot.com nowy post :) zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweterek <3
    ja uwielbiam robić zakupy w SH często znajduję przepiękne perełki za grosze :D

    zapraszam www.loveyourlifexantonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super rzeczy upolowałaś! :))
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka mi się nie podoba, ale sweterek na pewno cieplutki :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne łupy :) ja uwielbiam sh :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek na prawdę całkiem fajny:) pozdrawiam i zapraszam na nowy post http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te sweterek jest cudowny
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeślk ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam second handy! Sweterek jest cudowny:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W takich cenach, to nie masz co ograniczać, bo majątku i tak nie stracisz, a zdobycze świetne! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piekny sweterek *_*
    Zapraszam do mnie!
    http://mylittlelifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę takiego oka i wyszukanie fajnych ciuchów z sh :c
    dziękuję za miły komentarz! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka w jaskółki przecudowna <3

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny sweterek!:)
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)