piątek, 16 stycznia 2015

Friday's outfit!

Cześć!
No i doczekaliśmy się weekendu. Ja niestety musiałam dzisiaj zostać dłużej w szkole z racji próbnych egzaminów zawodowych, na szczęście są już za mną, także teraz pozostaje mi tylko cieszyć się weekendem i wykorzystać jak najlepiej wolny czas :) Po za tym, niektórzy z Was zaczynają już ferie. Strasznie Wam zazdroszczę, ale ja swoje mam za 2 tygodnie, także mam nadzieję że jakoś przeżyję jeszcze ten czas, a za 14dni o tym czasie będę chyba najszczęśliwszą osobą na świecie! :)

Dzisiaj szybko, po szkole, zanim się ściemniło, zrobiłam zdjęcia mojego stroju. W końcu!  Przez ostatnie 2 miesiące na moim blogu chyba nie pojawiła się żadna stylizacja, a uwierzcie, uwielbiam je dodawać! Ale było to spowodowane tylko i wyłącznie tym, że gdy wracałam do domu po szkole było już zupełnie ciemno.
Spódniczka którą mam dzisiaj ubraną, pokazywała się Wam na blogu już nie raz. Bardzo lubię chodzić w spódniczkach, a ta jest jedną z tych, które zakładam najczęściej.
Do tego czarny sweterek w serduszka, który również darzę niemałą sympatią! :)


spódniczka-Cropp, sweterek-nn, zegarek-chińczyk



Wieczorem wybieram się na spotkanie z koleżanką z gimnazjum. Nie widziałyśmy się 4 miesiące, więc w końcu będziemy miały czas na spokojnie się nagadać. Już nie mogę się doczekać! :)

A Wy macie jakiś plany na dzisiejszy wieczór, albo weekend?


12 komentarzy:

  1. ja sama jeszcze nie wiem co będę dziś robić ;) jak na razie robie jedzonko głodnemu mężowi wracającemu z pracy ;D
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam spódniczki! ♥Poza tym śliczny strój.
    Też mam te spódniczkę z croppa, tylko czarną :)
    Miłego weekendu!

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo świetna stylizacja!
    mogę liczyć na kliknięcia w linki do ubrań u mnie na blogu? byłabym bardzo wdzięczna ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/01/wspopraca-z-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię chodzić w spódniczkach ,pod warunkiem ,że będą wygodne ;33 :D Pozdrawiam !

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Your outfit looks great! I love the sparkly hearts :)
    Celestial Star

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja :)
    I pocieszę Cię, u mnie na uczelni sesja zaczyna się w lutym i tak też ja zaczynam ferie, bo do sesji mam mieć już wszystko zaliczone haha ~ Także będę wypoczywać w okresie twoich ferii. Ale już czuję, że będzie mi przykro patrzeć jak mój brat sobie leniuchuje w domu, a ja muszę iść na uczelnie i jeszcze pisać kolokwia XDDD

    lovesomespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Och ten sweterek jest piękny, urzekły mnie te serduszka ! <3
    Co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    PS: baardzo podoba mi się design bloga !
    Pozdrawiam :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie mogę się doczekać ferii :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna spódniczka !! <3
    Obserwuję i liczę na to samo :))

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)