poniedziałek, 22 grudnia 2014

Zakupy i Lodowisko

Dobry wieczór!
Ostatnio zauważyłam, że im więcej wolnego mam od szkoły, tym trudniej znaleźć mi czas na wszystko, to samo tyczy się również bloga. Ale od teraz postaram się regularnie dodawać posty.

Dzisiaj połowę dnia spędziłam z Agą. Najpierw wybrałyśmy się na obchód secondhandów i kupiłyśmy po kilka rzeczy. Następnie poszłyśmy na lodowisko, ale nie spędziłyśmy tam za dużo czasu, bo zaczęło padać, a w dodatku nieźle się poobijałam przy jednym upadku :) Na koniec, tradycyjnie przeszłyśmy się z naszymi psami. Jestem dosyć zmczona i trochę poobijana po lodowisky, więc chyba za niedługo się położę.

W dodatku, w ogóle nie odczuwam tego, że już po jutrze wigilia a później święta. Mimo, że je uwielbiam, to z roku na rok co raz to mniej daje rade zauważyć się ich klimat, co pewnie w dużej mierze spowodowane jest brakiem śniegu... no ale na to nic nie poradzimy :D

Dobranoc wszystkim!

2 komentarze:

  1. też zauważyłam, że z roku na rok coraz mniej czuć świąteczny klimat. a może po prostu się starzejemy i już nas to tak nie fascynuje jak za czasów kiedy było się dzieckiem? :D
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mimo wszystko nie umiem jeździć na łyżwach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)