poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wrocławskie Afrykarium

Dziś miałyśmy dzień wolny, więc wybrałyśmy się do Afrykarium. Przy okazji przeszłyśmy się również po ZOO, ale niestety, mało które zwierzątka były skłonne, żeby wyjść na zewnątrz w taki mróz i się nam pokazać. My same również szybko uciekłyśmy do budynku, bo było strasznie zimo.
Samo Afrykarium jest świetnie zrobione, panuje tam naprawdę fajny klimat. Natomiast jeśli chodzi o zwierzęta, spodziewałam się większego "wow!", bo w większości można tam oglądać zwierzęta żyjące w wodzie, a w szczególności ryby.
Nie mniej jednak, myślę że warto się wybrać w to miejsce :)

4 komentarze:

  1. Także mam zamiar się wybrać do afrykarium :D
    Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja byłam w tym ZOO rok temu i właśnie budowali te Afrykanerium, także za rok tez pojadę :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie <3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, ale przynajmniej pingwinom pogoda nie przeszkadzała ;D.

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)