poniedziałek, 17 listopada 2014

Pierwszy dzień praktyk.

Cześć wszystkim :)
Właśnie kończy się mój pierwszy dzień praktyk we Wrocławiu. Na razie jest jak najbardziej w porządu, jednak trochę obawiam się następnych dni, ponieważ mamy już grafik na cały miesiąc.
Niestety, pracy nie kończymy wcześniej niż o 16, więc Wrocław mamy okazję oglądać tylko po zmroku, ale wcale mi to przeskadza, bo uważam że to miasto wygląda zdecydowanie lepej wieczorami :)
Jeszcze klimatyzujemy się tutaj i staramy ogarnąć gdzie co jest, ale idzie nam co raz lepiej.

7 komentarzy:

  1. Ja pamiętam swój pierwszy dzień praktyk :-)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takich praktyk :) ciekawe przeżycie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Wrocław to takie piękne miasto...
    Szkoda, że było mi je dane zobaczyć tylko raz.
    No cóż, powodzenia na praktykach!
    Miłego dnia!

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam studiować we wrocławiu no ale losy inaczej sie potoczyły :D

    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :)))
    Zapraszam do mnie :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam praktyk
    mogłabym prosić o kliknięcie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/stars.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Miasto o zmroku wygląda wprost magicznie ;) ;).
    Piękne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)