poniedziałek, 27 października 2014

Sweater Weather Tag!

Cześć!
Jak tam po poniedziałku? Ja na szczęście jakoś przebrnęłam przez 8 lekcji, , jutro jeszcze tylko przetrwać 7, a potem już z górki do weekendu :)

Mimo, że jesień zaczęła się już ponad miesiąc temu, to jakoś nie miałam okazji jej dostrzec. Ostatnio jestem tak zajęta nauką, że nie nadążam za tym co dzieje się dookoła mnie. Ahhh, co ta szkoła robi z ludźmi...
Dlatego też dopiero teraz, w zasadzie na półmetku jesieni postanowiłam zrobić tag, który zauważyłam na innych blogach dużo wcześniej i mi się spodobał.




1.Ulubiony zapach świeczki?
Są to zdecydowanie świeczki o zapachu zielonej herbaty. Również uwielbiam świeczki o zapachu różnych owoców np.owoców leśnych czy truskawek!


2.Kawa, herbata czy gorąca czekolada?
Niezależnie czy to zima, lato, czy jesień, wypijam na dzień po kilka herbat, bo wręcz nie potrafię bez nich żyć. Uwielbiam je. Najczęściej pije zieloną i białą, a ostatnio także mięta wróciła u mnie do łask.
Gorącą czekoladą także nie pogardzę, jednak dużo bardziej smakuje mi zimą, gdy za oknem pada śnieg, a obok mnie stoi choinka.
Kawę piję "od święta" i niebardzo za nią przepadam.


3.Ulubiony sweter?
Swetry są jedną z moich ulubionych części garderoby i mam ich całkiem sporo. Jesienią zazwyczaj chodzę w grubych kardiganach.


Tutaj dla przykładu, jeden z moich lubionych kardiganów z secon-handu 
i bardzo ciepła narzutka z F&F


4.Książka na jesienny wieczór?
Nie czytam książek, więc nie potrafię się wypowiedzieć w tym temacie.

5.Spodnie rurki czy legginsy?
Jeżeli już zakładam spodnie, to najczęściej są tą zwykłe czarne rurki. W legginsach też lubię chodzić ze względu na wygodę. Aczkolwiek, gdyby w tym pytaniu były do wyboru jeszcze spódniczki to właśnie je bym wybrała.


6.Ulubiony jesienny kolor na paznokciach?

Bez względu na porę roku, są to kolory w odcieniach nude. Jakoś nie przekonują mnie te wszystkie bordowe czy brązowe kolory na paznokciach, nawet jesienią. Jak dla mnie wyglądają dość przytłaczająco i kojarzą mi się z dojrzalszymi paniami.

 
7.Serial na jesienny wieczór?
Właśnie niedawno skończyłam oglądać k-dramę "Love Rain" i stwierdzam, że jest wprost idealna na jesienne wieczory!





I to by było na tyle!
Lubicie jesień? :)



2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o mnie, to lubię tylko cieplejsze dni tej pory roku ;D bo zmarźlak ze mnie niesamowity ;) ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja lubię jesień :)
    To ostatnie zdjęcie jest śliczne!
    Pozdrawiam :)

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)