środa, 15 października 2014

OOTD-burgundowy sweterek i koronkowa spódniczka

Dzień dobry!
Już połowa tygodnia za nami. Całe szczęście! :)
Jestem już dosyć zmęczona szkołą. A dodatkowo jeszcze, mam ostatnio problemy ze spaniem i albo śpię jak zabita po kilkanaście godzin, albo co najwyżej 5. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy.

Dzisiaj mam takie szybkie zdjęcia stroju, z moim ostatnio ulubionym sweterkiem i spódniczką, którą również bardzo lubię.


spódniczka-Cropp, sweterek-Butik, torba-no name


Jeśli miałabym wybrać kolor który najbardziej kojarzy mi się z jesienią, to byłby to właśnie burgundowy. Swoją drogą, ostatnio nawet polubiłam ten kolor, bo wcześniej wydawał mi się trochę nudny.

A Wam jaki kolor najbardziej kojarzy się z jesienią ? :)



4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o mnie, to trafne skojarzenia z jesienią ma u mnie kolor soczysty pomarańczowy, czerwony i brąz, lecz brąz łagodny, jasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój :) Bardzo ładna ta spódniczka, swego czasu bardzo chciałam ją kupić :D

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. SLICZNA SPODNICZKA!
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE WYGRAJ JEDEN ZE SWETROW BEDZIE MI MILO JESLI WEZMIESZ UDZIAL
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)