piątek, 5 września 2014

Niezbyt przyjemnie rozpoczęcie weekendu.


Chciałam napisać post trochę wcześniej, jednak moje plany trochę się pokrzyżowały i to nie tylko odnośnie posta, ale też całego popołudnia.
W piątki mam tylko 5 lekcji, które kończę o 14.10, także dzisiaj zleciało to bardzo szybko i wróciłam do domu w świetnym humorze, naładowana pozytywną energią, tym bardziej, że pogoda była cudowna.
Miałam w planach wybrać się na jakiś dłuższy spacer i upiec ciasto, ale po obiedzie, strasznie zaczęło mi się kręcić w głowie, a potem myślałam, że nie wytrzymam, z powodu jej bólu, a na dodatek okazało się że chyba dostałam jakiegoś zatrucia żołądkowego...I tak męczyłam się kilka godzin.
Na szczęście, już jest lepiej, jednak głowa nadal trochę mnie boli, ale mam nadzieję, ze do jutra już całkiem mi przejdzie :)
Zdjęcia zrobione zaraz po powrocie ze szkoły.Weekend! :)



I kawałek dzisiejszego stroju:

sweterek-Cubus, spódniczka-H&M, naszyjnik-Textil Market


A teraz, jak co piątek wieczór, oglądam sobie koreańskie programy muzyczne w telewizji, Przynajmniej to poprawia mi nastrój.

Życzę wszystkim spokojnej nocy! :)


9 komentarzy:

  1. ZDROWIA ZYCZE!!! przede wszystkim :) trzymam kciuki haha

    Obserwujemy? Jesli tak zacznij a sie szybko odwdziecze :) wpadnij tez jeszcze czasem..!

    OdpowiedzUsuń
  2. uu współczuje Ci , zdrówka ;* śliczny sweterek
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzis mialam z bolem glowy to samo.od 13 bolala strasznie wzielam leki i nic dopiero apap o 18:30 pomogl :-\
    Zdrowka zycze:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam takie same problemy ze zdrówkiem :(. Zazdroszczę, że masz tylko 5 lekcji ;). Zapraszam na mojego bloga; http://marrtiina.blogspot.com/ Mam nadzieję że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam w piątek tylko pięć lekcji, z tym że ja kończę o 12:15.
    Ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek :*
    obserwacja za obserwację?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię połączenia sweterków i spódniczek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że już wszystko OK. Super stylizacja. :D

    Zapraszam do mnie, będę wdzięczna za poklikanie w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. możliwe że to wina ciśnienia mnie wczoraj okropnie głowa bolała ;/
    super look :)
    życzę zdrowia, trzymaj się :)
    http://darklifeinpoland.blogspot.com/
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/09/first-week.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)