niedziela, 3 sierpnia 2014

White tea

Jestem herbato-maniaczką, jeśli mogę to tak nazwać. Uwielbiam wszelakiego rodzaju herbaty. W domu mam zawsze przynajmniej 10 ich różnych opakowań, a do tego codziennie wypijam jej po ok.7 kubków.

Ostatnio odkryłam białą herbatę, która niezwykle mi zasmakowała. Od razu uzbroiłam się w zapasy i kupiłam 3 opakowania :)


BIG-ACTIVE o samu tajskiej cytryny i kwiatu granatu, 20 torebek
TEEKANNE o smaku żurawinowo-malinowym, 20 torebek
TEEKANNE o smaku cytryny i mango, 20 torebek

Białe harbaty z TEEKANNE już miałam i mogę polecić, jednak tej z BIG-ACTIVE nie miałam jeszcze okazji pić, więc muszę ją jak najszybciej otworzyć i spróbować.


Białe herbaty pochodzą z Chin. Są znane w całej Azji ze względu na właściwości przeciwstarzeniowe.  Są często używane w kosmetyce i nazywane eliksirem młodości., ponieważ chronią przed rozwojem wolnych rodników oraz zawierają dużo witaminy C. Po za wspaniałym smakiem, mają  szereg właściwości zdrowotnych ze względu na dużą zawartość związków antyoksydacyjnych i antymutagennych.

Ja sama odkąd zaczęłam ją pić, zauważyłam, że moja cera stała się bardziej rozświetlona i wygląda zdrowiej. Często też po zaparzeniu, wyciskam torebeczkę na wacik i przecieram nim twarz. Czytałam, że używana w ten sposób pomaga rozjaśnić cerę i pozbyć się przebarwień. Jak na razie efekt jest jak najbardziej pozytywny.


A Wy piliście kiedyś białą herbatę? Smakuje Wam? :)

7 komentarzy:

  1. też uwielbiam herbaty!
    blog świetnie się zapowiada i podoba mi się stylistyka
    zapraszam do mnie http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała kupić tą herbatę. ;) Lubię je, ale raczej w lato nie pijam. Wolę je w chłodne dni. ;)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham białą herbatę w każdej postaci! Smakuje mi bardzo :) Polecam Ci herbatkę, którą można kupić w biedronce a konkretnie Remsey green&white. Jest przepyszna a skład jest "prawdziwy" czyli z herbaty dobrego pochodzenia :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją kiedyś i smakowała mi więc chciałam kupić znowu, ale nie umiem znaleźć w żadnej Biedronce :(

      Usuń
  4. Ja piłem ostatnio taką herbatę i przyznam, że jest dobra ;)

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam herbaty! Kiedyś miałam na ich punkcie takiego bzika, że co chwilę o jakimś nowym smaku kupowałam. Teraz najczęściej sięgam po zieloną bez dodatków. Białą też pijam, ale dla mnie jest odrobinę za słaba, więc niezbyt często gości w moim kubku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piłam białą ;) Nawet dobra była XD

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zapraszam do mnie ;) Pozdrawiam ;*
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)