poniedziałek, 18 sierpnia 2014

DIY: Rabbits on my nails


Witajcie!

Dzisiaj post dotyczący paznokci... Zazwyczaj mam za mało cierpliwości, żeby jakoś szczególnie urozmaicać swoje paznokcie. Najczęściej ograniczam się do pomalowania ich jednym kolorem. A jeżeli chcę jakiś "wariacji", wtedy, ewentualnie pomalowane kolorowym lakierem paznokcie pokrywam jeszcze jakimś brokatowym top coat'em. 
Jestem osobą, która lubi mieć pomalowane paznokcie i której podobają się różne wzorki i ozdoby na nich, ale jeżeli sama się za to biorę i próbuję na nich wykombinować coś kreatywnego, wtedy kończy się to tylko na zmarnowanym czasie, zmywaczu i humorze, bo znowu mnie nie wyszło tak jak to sobie wyobrażałam. Dlatego właśnie rzadko, robię cokolwiek z paznokciami po za pomalowaniem ich raz na 3 albo 4 dni. Co prawda, zawsze mam pomalowane paznokcie. Z dwóch powodów-1.moje paznokcie okropnie wyglądają w naturalnym stanie, 2.gdyby nie były pomalowane od razu porozdwajałyby się, a potem połamały. Już najczęściej samo czekanie aż paznokcie mi wyschną niesamowicie mnie denerwuje, ale to już jestem w stanie znieść.
Teraz jednak coś mnie natchnęło i postanowiłam, że trochę zaszaleję. Groszki i króliczki na paznokciach? Czemu nie?! Nietrudne do wykonania, a aż się sama do siebie uśmiecham, gdy na nie patrzę :)







.....ale zaczynając od początku:


Lakiery, których użyłam:




Na początku nałożyłam lakiery bazowe:





Króliczki namalowałam tylko na palcach serdecznych, obu rąk.


Zaczynamy od namalowania główki:



Później domalowujemy uszka:



Następnie malujemy już tylko oczka, nosek i wypełniamy środek uszek jasnoróżowym lakierem:


I króliczki gotowe!




A wszystkie paznokcie prezentują się tak:




Podobają Wam się? :)
Lubicie ozdabiać swoje paznokcie czy wolicie mieć je pomalowane jednokolorowo?


10 komentarzy:

  1. Super podobaja mi sie sprubuje ;-)

    http:/cudazwlosow.blogspot.com
    www.facebook.com/cudazwlosow

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez uwielbiam robić różne wzorki na moich pazurkach :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt estetycznie wygląda,ale sam pomysł dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł. Mam dwa króliki w domu, a teraz mogę mieć je również na palcach. Będę musiała poprosić jednak koleżankę o pomoc, bo jestem beztalenciem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie <3

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało estetycznie.

    Zapraszam do mnie na rozdanie, możesz wygrać ciekawe lakiery do paznokci.
    http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bierz mi to za złe, jednak ja popracowałabym nad estetyką malowania paznokci. Ja rozumiem, że możemy wyjechać poza płytkę, bo nie każdy od razu potrafi pięknie malować, ale od tego są zmywacze oraz patyczki czy płatki kosmetyczne, aby zmyć to co psuje cały wygląd :D. Ponadto kropeczki, kropeczki i jeszcze raz kropeczki. Jak coś pokazuje się publicznie to wypada, żeby to jakoś wyglądało. Następnym razem będzie na pewno lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło :) Szczególnie króliczek! Zerknij do mnie, mam post odnośnie naturalnych sposobów na piękne i długie paznokcie, może się przyda :)

    byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham wzorki na paznokciach ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz!
Jeżeli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji i poinformowania mnie o tym. Z miłą chęcią się odwdzięczę :)